Tuesday, 6 June 2017

آج، مارکیٹ پیکرز اور موور کے اختتام نمبروں کے ساتھ بھرے جاتا ہے جب، سوال مارکیٹ میں سے ایک کی پوزیشن کو برقرار رکھنے کے لئے کس طرح پیدا ہوتا ہے؟ ہر موور & Packers کی طرف سے پیش کردہ خدمات کو کم یا زیادہ ملتے جلتے ہیں، قیمت عنصر بھی باریک تاکہ اس کے مارکیٹ شیئر کو برقرار رکھنے اور ایک مسلسل ترقی کی شرح کو حاصل کرنے کے لئے ایک منتقل ایجنسی میں مدد ملے گی جس سے چیزیں کیا ہیں مختلف ہوتی ہے. جواب خیر سگالی ہے. جی ہاں، یہ مصنوعات کے ساتھ ایک جسمانی رابطھ قائم کرنا ممکن نہیں ہے جہاں سروس کی صنعت میں، گاہکوں کو مارکیٹ میں کمپنی کے خیر سگالی کی طرف جاؤ. انہوں نے پہلے ہی خدمات حاصل کی ہے جو اپنے دوستوں، رشتہ دار یا ساتھیوں سے پیکرز اور موور کے بارے میں پوچھ گچھ. ان کی رائے کو وہ جگہ تدوین کے سلسلے میں کوئی بھی فیصلہ میں زمین کی طرف جا رہا. لہذا، منہ کے اپنے الفاظ کے ذریعے بالواسطہ طور پر ایک مطمئن کسٹمر آپ کی مارکیٹ کی قیمت میں اضافہ کر رہا ہے. تو یہ ایک مطمئن کسٹمر جیتنا بہت اہم ہے. شہرت ماضی میں پیکرز اور موور کی طرف سے کمائی مستقبل کی ترقی کے لئے ان کے راستے ہموار. یہ خیر سگالی اور شہرت ان عوامل کی طرف سے حاصل کی جاتی ہے: O کسٹمر مرتکز خدمات O معقول اور سستی کی قیمتوں کا تعین پریشن کے اے بروقت ترسیل اے پیکنگ، لوڈنگ، اترائی، پیک کھولنا وغیرہ جیسے تمام عمل کی تکنیک کے گریڈیشن اپ وقت وقت اے پیکرز اور موور کی صنعت میں استعمال کیا جاتا تازہ ترین طریقوں کے بارے میں اپنے افراد کار کی تربیت. مارکیٹ میں دستیاب بہترین نقل و حمل کی خدمات کے ساتھ گاہکوں کو سہل اے. تو ان کو ایک پیکرز اور موور ایجنسی ذہن میں رکھیں اور مارکیٹ میں اس کی قدم جمانے برقرار رکھنے کے لئے پر زور دینا ضروری ہے جس میں کئی عوامل ہیں. ایک ایجنسی کسٹمر واقفیت کے ان بنیادی اصولوں کی پیروی کرتا ہے تو یقینی ہے کہ کمپنی اپنے کسٹمر کی ایک اچھی شہرت اور اعتماد حاصل کریں گے. اور یہاں تک کہ اس انتہائی مقابلہ مارکیٹ میں انہوں نے کامیابی سے اپنے حریف پر ایک برتری کو برقرار رکھنے جائے گا.

No comments:

Post a Comment